خرید ملک در ترکیه

قیمت لحظه ای
شنبه 21 مهر
  • فروش لیر  1980  تومان
  • خرید لیر  1750  تومان
  • فروش تتر 35/30  لیر
  • خرید تتر  32/20 لیر
  • 1015 تتر معادل 1000 دلار 
  • 1015 دلار معادل  1000 تتر 
  • 1085 تتر معادل  1000 یورو 
  • 925 یورو معادل  1000 تتر 

تبدیل لیر به دلار 33/70

تبدیل دلار به لیر  34/30  

   تبدیل لیر به یورو  37/30

  تبدیل یورو به لیر  38/30

پرواز های چارتری شرکت توریستی مارک آنتالیا

  • آنکارا به تهران   29 مهر         5.500.000 تومان
  • تهران به آنتالیا   24 مهر     7.100.000 تومان 
  • تهران به آنکارا   28  مهر       5.300.000 تومان
  • آنتالیا به تهران      24 مهر         8.500.000 تومان 
  • استانبول به تبریز    29 مهر          7.200.000 تومان 
  • استانبول به تهران   30 مهر         5.200.000 تومان 
  • تهران به استانبول    30  مهر          5.700.000 تومان
  •     تبریز به استانبول  29 مهر            7.400.000 تومان
بهترین قیمت هارا برای سفر به سراسر دنیا از ما بخواهید

هماهنگی جهت پرواز و تور های گردشگری

تماس با ما

آدرس: سعادت آباد ، بالاتر از میدان کاج ،خیابان نهم(شعبانی) ،پلاک 1 ، طبقه سوم ، واحد 18

شرایط خرید خانه در ترکیه چه مواردی می باشد؟

ترکیه از جمله کشورهای موردتوجه گردشگران است. جاذبه های دیدنی و تفریحی در این کشور از جمله عوامل جذب مهاجران محسوب می شود. به علاوه، قیمت این کشور جهت تفریح افراد نیز بسیار مناسب است. از همین جهت ترکیه سالانه پذیرای تعداد بالایی از گرداشگران می شود. 
این کشور از شهرهای بسیاری برای گردش برخوردار است. امروزه با توجه به شرایط مناسب در ترکیه، بسیاری از افراد اقدام به خرید ملک در این کشور می کنند. به‌علاوه، دیدنی‌های شهر ترکیه از دیگر عوامل ترغیب کننده افراد به خرید ملک در آنکارا، ازمیر یا سایر شهرها است. در ادامه به بررسی هریک از این موارد می پردازیم. 

شرایط خرید ملک در ترکیه

خرید ملک در کشور ترکیه نیازمند طی مراحلی بوده و از شرایطی برخوردار است. پس از طی این مراحل به هدف نهایی خود یعنی خرید ملک در ترکیه دست خواهید یافت. خرید املاک در این کشور به دو روش مجتمع یا برج های مسکونی تقسیم می شود. 
نخستین گام جهت شروع پروسه خرید ملک، مسافرت به ترکیه است. در این سفر متقاضیان، با انتخاب ملک موردنظر خود، در مسیر خرید ملک قدم می گذارند. سپس ملک انتخابی توسط کارشناسان دولت قیمت گذاری می شود. از همین جهت متقاضیان با اطمینان بیشتری اقدام به خرید ملک در این کشور می کنند. 
پس از انتخاب نهایی ملک، ابتدا پیش پرداختی از هزینه خانه با انتقال سند دریافت می شود. مابقی هزینه نیز به حساب مالک واریز می گردد. در عرض یک هفته، با اعطای سند ملک به خریدار موقعیتی جهت درخواست از اداره مهاجرت برای مصاحبه فراهم می‌شود. 
درنتیجه، کمتر از یکماه و در روز تعیین شده توسط اداره مهاجرت ترکیه افراد به این کشور مراجعه می کنند. تکمیل مدارک و عبور از مراحل پرسش و پاسخ، اخذ اقامت یکساله برای افراد را به دنبال خواهد داشت. در این مرحله کارت اقامتی با خرید ملک در ترکیه به افراد تعلق می گیرد. شرایط خرید ملک در ترکیه برای افراد خارجی بسیار آسان است. 
برای دریافت اطلاعات کامل درباره شرایط و قوانین و مدارک لازم جهت خرید ملک در ترکیه حتما مقاله زیر را مطالعه فرمایید:
حتما بخوانید: راهنمای خرید خانه در ترکیه
جهت دریافت مشاوره رایگان از شرکت مهندسان ساختمانی و املاک سهند با شماره های زیر تماس بگیرید.

02122350681

خرید ملک در استانبول

شهر استانبول در دو قاره اروپا و آسیا قرار گرفته است. بخش اروپایی این شهر بسیار جذاب بوده و گردشگران بیشتری دارد. خیابان استقلال و میدان تکسیم از اصلی ترین جاذبه های گردشگری بخش اروپایی استانبول محسوب می شود.
خرید آپارتمان در استانبول در بین ایرانیان رواج بسیاری پیدا کرده و بهترین فرصت برای سرمایه گذاری در این شهر به شمار می رود. آپارتمان های این بخش بسیار لوکس و زیبا بوده و تمامی امکانات رفاهی برای آن در نظر گرفته شده است.
برای خرید ملک در استانبول  ترکیه حتما از مقاله ای که با اطلاعات کامل درباره نحوه خرید و شرایط ، قیمت ، نکات و .. در این باره برای شما همراهان گرامی تدوین شده است ، بهره ببرید.

خرید ملک در آنتالیا

در این شهر آپارتمان و ویلاهای لاکچری بسیاری برای خریداری وجود دارد. با توجه به موقعیت مناسب آنتالیا، این شهر علاوه بر گردشگری دارای پتانسیل بسیار بالایی برای تجارت و سرمایه گذاری بلند مدت می باشد.
به هر قسمت از آنتالیا که نگاه کنید شاهد ایجاد زیرساخت ها، پارک ها و امکانات اجتماعی خواهید بود ، که روز به روز به آن ها افزوده می شود.
برای خرید ملک در آنتالیا  ترکیه حتما از مقاله ای که با اطلاعات کامل درباره نحوه خرید و شرایط ، قیمت ، نکات و .. در این باره برای شما همراهان گرامی تدوین شده است ، بهره ببرید

خرید ملک در آلانیا

آلانیا با فاصله 12 کیلومتری از آنتالیا قرار گرفته و بستر مناسبی برای بسیاری از گردشگران می باشد. در این شهر املاک زیادی در حال ساخت است که هر کدام ویژگی های خاص خود را داشته و قیمت آن ها متفاوت می باشد. در صورتی که قصد خرید ملک در آنتالیا ترکیه را داشته با وکلای سهند مشورت کرده تا ملک خریداری شده دارای تمامی شرایط قانونی کشور ترکیه باشد.
برای خرید ملک در آلانیا  ترکیه حتما از مقاله ای که با اطلاعات کامل درباره نحوه خرید و شرایط ، قیمت ، نکات و .. در این باره برای شما همراهان گرامی تدوین شده است ، بهره ببرید

خرید ملک در آنکارا

درصورت تمایل به خرید ملک در آنکارا، باید شناخت نسبی از مناطق این شهر داشته باشید. آشنایی با مناطق آنکارا به تصمیم گیری بهتر در خرید ملک کمک می کند. کیفیت و هزینه زندگی در آنکارا نسبت به سایر شهرها متفاوت است. غذا کیفیت بهتر و قیمت ارزان تری دارد. به علاوه، استفاده از تاکسی در آنکارا هزینه چندانی در پی نخواهد داشت. 
از همین جهت اغلب افراد به دنبال خرید ملک در این شهر هستند. آنکارا به عنوان شهری صنعتی، رشد قابل توجهی در بخش املاک و مستغلات داشته است. اغلب شرکت های معروف سرمایه گذاری، این شهر را جهت سرمایه گذاری و خرید ملک انتخاب می کنند. قیمت خرید ملک در این شهر نیز نوسان کمی داشته و تنها 10درصد نسبت به سال های اخیر افزایش داشته است. 

خرید ملک در ازمیر

به طور کلی املاک در این شهر به دسته های مختلفی برای خرید تقسیم می شوند. “ویلا نوساز، خانه های مدرن، خانه ویلا شیک، برج و آپارتمان های لوکس” از جمله آن ها هستند. جهت خرید ملک در ازمیر ترکیه، ابتدا منطقه جهت اقامت موقت یا دائم خود را انتخاب کنید. 
ازمیر جز کلان شهرهای ترکیه شناخته شده و ساخت و ساز در این شهر رونق فراوانی داشته است. اورلا، کارشیاکا، گوزل باغچه، کناک، برناوا و غیره از جمله مکان های دارای ارزش سرمایه گذاری هستند. خرید ملک در ازمیر نیازمند طی مراحلی بوده که با مراجعه به وکیل، به راحتی این کار امکان پذیر خواهد بود. 

مزایای خرید ملک در ترکیه

شرکت سهند به عنوان یک شرکت پیشرو در فروش و اجاره املاک، مستغلات و آپارتمان در ترکیه ، و تجربه گسترده ای با سرمایه گذاران ملی و بین المللی می تواند به شما در خرید یک ملک خوب کمک کند. در اینجا مقاله ویژه ما کلیه جنبه ها و موضوعات مربوط به قبل، حین و بعد از نحوه خرید ملک در ترکیه را توضیح می دهیم.

درآمد اجاره ای بدست آورید

یکی از مهمترین مزایای داشتن ملک در ترکیه این است، که به عنوان یک تفریحگاه تفریحی مورد علاقه برای اجاره تعطیلات می باشد. پس از خرید ملک در حالی که ارزش سرمایه گذاری شما با گذشت زمان افزایش می یابد، می توانید به راحتی آن را اجاره دهید و درآمد ماهانه دیگری کسب کنید.

آیا خرید ملک در ترکیه سرمایه گذاری خوبی است؟

منابع طبیعی و زیبایی فوق العاده، سواحل خیره‌کننده، غذاهای سالم و خوشمزه ترکی، اقتصاد در حال ظهور، قیمت پایین ملک، فرآیندهای ساده خرید ملک، هزینه کم زندگی و تحولات جدید منطقه و… توجه مردم را به خود جلب کرده و ترکیه را به یک مقصد برتر برای سرمایه گذاران تبدیل کرده است.
علاوه بر داشتن همه این واقعیت ها بیمارستان های درجه یک و برنامه های درمانی موفق آمیز، ترکیه را یک مقصد گردشگری بهداشتی محبوب تبدیل کرده است.

آیین نامه املاک و مستغلات در ترکیه برای خارجی ها

بعد از سال 2012، در نتیجه تغییرات بسیاری در قانون زمین و املاک در ترکیه، موافقت نامه های متقابل برطرف شده و قوانین خرید ملک در ترکیه و هم چنین خرید ملک در آنتالیا به عنوان یک کشور بیگانه آسان شده است. در سال 2013، تعداد دارایی های متعلق به خارجی های ساکن ترکیه 66 درصد افزایش یافته است.
امروزه اکثریت قریب به اتفاق ملیت ها می توانند املاک و مستغلات در ترکیه را با انتقال کامل مالکیت، رویه های آرام و بدون محدودیت سرمایه گذاری کنند، تا زمانی که تمام اسناد مورد نیاز را ارائه دهند. علاوه بر این، خارجی ها برای خرید ملک در ترکیه و هم چنین خرید آپارتمان در این کشور نیازی به اجازه اقامت ندارند.
براساس آمارهای دولت ترکیه مردم خارجی ( مردم دیگر کشورها ) از دسامبر سال 2017 انواع مختلفی از املاک و مستغلات ترکیه را خریداری کرده اند.
عراق، عربستان سعودی، کویت، روسیه، انگلیس، آلمان، ایران، جمهوری آذربایجان و اوکراین هستند. با توجه به افت اقتصادی اروپا، ایالات متحده و آلمان در رتبه پایین قرار دارند.

فرآیند خرید ملک در ترکیه

خرید آپارتمان در ترکیه به این سادگی نمی باشد و تمام مراحل مربوطه را می بایست به طور صحیح پشت سربگذارید.

جستجوی املاک

پس از دریافت استعلام کارشناسان املاک و مستغلات ما نیازهای شما را تجزیه و تحلیل کرده و گزینه های موجود را که مطابق با نیاز شما و بودجه شما باشد، لیست می کنند. در مرحله بعدی ما اطلاعات مختصری را برای هر ملک در اختیارتان قرار می دهیم و برای ارزیابی و تصمیم نهایی شما منظره هایی را ترتیب می دهیم.

تضمین اموال

وقتی گزینه های مختلف را می بینید و ویژگی ایده آل خود را انتخاب می کنید، باید یک گزینه به اسم تضمین و امنیت برای ملک وجود داشته باشد. اگرچه این یک الزام قانونی نیست، اما توصیه می کنیم در طی مراحل خرید از یک وکیل استفاده کنید.
ما جلسه شما را با وکلای معتمد خود ترتیب می دهیم و در طی کل مراحل به شما کمک می کنیم که شامل کلیه اسناد قانونی مربوطه ، TAPU ( کارهای عنوان ) و Iskan ( پروانه سکونت )، افتتاح حساب بانکی ترکی شما، اخذ مالیات ترکیه می باشد. شناسه و دادن وکالت به وکیل خود.
برای تأمین امنیت ملک، باید مبلغ واریزی اندکی پرداخت کنید و در ازای آن رسید دریافت کنید. این مبلغ پرداخت شده در قرارداد فروش که توسط وکیل شما تهیه می شود ، نوشته خواهد شد.

بررسی پیشینه املاک

وکیل قبل از اینکه شما و فروشنده قرارداد فروش را امضا کنید، یک پیش زمینه کامل در مورد املاک را انجام می دهد. این بازرسی به منظور مشاهده اینکه هزینه های قبلی در مورد ملک پرداخت شده و مجوزهای لازم برای ساخت و ساز و زندگی وجود دارد، انجام می شود. همچنین مالک حقوقی ملک را نیز تأیید می کند.

قرارداد فروش

پس از بازرسی، قرارداد فروش که شامل جزئیات مربوط به معامله می شود بین شما و فروشنده برقرار خواهد شد. شما باید دو عکس اندازه گذرنامه و فتوکپی گذرنامه شخصی را که نام وی در اعمال ملک خواهد بود، ارسال کنید. در صورت حضور در ترکیه در هنگام معامله نمی توانید وکالت را به نماینده یا وکیل خود بدهید تا روند خرید ملک را انجام دهد و عنوان های مربوط به آن را از طرف شما دریافت کند.

تصویب نظامی

خارجی ها از خرید ملک از مناطق نظامی در ترکیه محدود هستند. به دلیل اینکه قبل از دریافت عنوان، گرفتن ترخیص نظامی از مقامات محلی یک رویه ضروری است. در طی این فرآیند، اطلاعات مربوط به خریدار و ملک بررسی می شود. نتیجه تأیید ارتش به طور کلی طی 4 هفته اعطا می شود.

عنوان عمل (TAPU) انتقال

پس از تأیید نظامی، مالک جدید پس از پرداخت هزینه های معوقه، کارهای نامی را صادر می کند که به نام وی از اداره ثبت محلی زمین صادر شده است. همانطور که قبلاً ذکر شد، اگر خریدار تصمیم به ارائه وکالت به وکیل خود را داد، این روند توسط نماینده یا وکیل انجام می شود.
بهترین منطقه برای خرید آپارتمان لاکچری در آلانیا کدام قسمت می باشد ؟ برای این که پرسش مناسبی از این موضوع بدست آورید پیشنهاد می شود به قسمت های مربوطه مراجعه نمایید.

دیدنی های کشور ترکیه

ترکیه شامل شهرهای متفاوتی شده که هریک از آن ها جاذبه های دیدنی مربوط به خود را دارند. استانبول، آنکارا، آنتالیا، قونیه، کوشی آداسی، بدروم، مارماریس و آلانیا از جمله شهرهای دیدنی این کشور هستند. در ادامه به معرفی مکان های دیدنی چهار شهر اول ترکیه می پردازیم. 

استانبول

استانبول همواره گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. این شهر از جاذبه های گردشگری بسیاری برخوردار است. مسجد سلیمانیه، مسجد ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد و دیوارهای قسطنتطنیه از جمله جاذبه های این شهر است. 

آنکارا

آنکارا پایتخت ترکیه بوده و دومین شهر بزرگ ترکیه پس از استانبول است. جنگل‌های کوهستانی فراوان، دشت خشک قونیه و رودخانه زمین‌های کشاورزی به عنوان دیدنی‌های کشور ترکیه شناخته می شوند. آنیت کابیر، موزه تمدن آناتولی، موزه رحمی کوچ، مسجد حاج بیرم و موزه‌زندان‌اولوکانلار از جمله مکان‌های دیدنی این شهر است.  

آنتالیا

آنتالیا واقع در جنوب غربی ترکیه بوده و بین رشته کوه های توروس و دریای مدیترانه قرار دارد. موقعیت جغرافیایی عالی این شهر، آن را به مکانی محبوب در فصول گرم سال تبدیل کرده است. به طوریکه سالانه بیش از 30درصد گردشگران به این شهر مراجعه می کنند. پارک هیپنوتیکس، موزه آنتالیا، ترمسوس، منطقه کالیچی و ساحل کاپوتاس از جمله مکان های دیدنی این شهر است. 

قونیه

این شهر به دلیل وجود آرامگاه مولوی، از معروفیت بالایی برخوردار است. سالانه گردشگران و مشتاقان بسیاری به این شهر مسافرت می کنند. علاوه بر آرامگاه مولوی، دیدنی های بسیار دیگری در این شهر وجود دارد. مسجد عزیزیه، باغ پروانه گرمسیری قونیه، مسجد و مقبره شمس تبریزی و روستای سیله از جمله آن ها است. دیدنی های کشور ترکیه شامل موارد مختلفی شده که این کشور را به مکانی مناسب برای تفریح تبدیل کرده است. 
در این مطلب اطلاعات کامل و جامعی راجع به خرید ملک و آپارتمان در کشور ترکیه در اختیار تان قرار دادیم امیدواریم این مطلب به اندازه ی کافی برای تان آموزنده و مفید قرار گرفته شده باشد برای این که بخواهید خرید ملک در استانبول بدون دردسر داشته باشید می توانید از متخصصان سهند گروه کمک بگیرید.

سوالی دارید؟

شرکت مهندسان ساختمانی و املاک سهند

8 صبح الی 20

22350681 - 021